Nasza praca rozpoczyna się od kompleksowego sprawdzenia wszystkich elementów, które w dalszym etapie poddane są obróbce.
- Blok silnika: osiowany, honowany, planowany
- Wał korbowy: polerowany bądź szlifowany (zależy od stopnia zużycia)
- Głowica silnika: planowana, wymiana uszczelniaczy zaworowych, docieranie gniazd zaworowych.
Po tak szczegółowej obróbce podzespołów, przystępujemy do składania silnika. W tym celu używamy najwyższej jakości części znanych marek m.in. Glyco, Kolbenschmidt, Mahle, Goetze, Elring oraz z serwisów ASO.
W każdym z silników montujemy NOWE: panewki główne, panewki korbowodowe, pierścienie, uszczelniacze wału, popychacze hydrauliczne, uszczelniacze wałka rozrządu. Tak wykonane silniki dają gwarancję długiej i bezawaryjnej pracy.
- Renault 2.0 2.3
- Renault 2.0 2.3
- Renault 2.0 2.3
- Audi 3.0
- Audi 3.0
- Audi 3.0
- Opel Insignia Astra 2.0
- Opel Insignia Astra 2.0
- Opel Insignia Astra 2.0
- Vw Crafter 2.0
- Vw Crafter 2.0
- Vw Crafter 2.0
- Ford Citroen Peugeot 2.2
- Ford Citroen Peugeot 2.2
- Ford Citroen Peugeot 2.2
- Vw Skoda Seat Audi 1.4 Cax Cav
- Vw Skoda Seat Audi 1.4 Cax Cav
- Vw Skoda Seat Audi 1.4 Cax Cav
- Vw Skoda Seat Audi 1.4 Cax Cav
- Mercedes Sprinter 2.2 646
- Mercedes Sprinter 2.2 646
- Mercedes Sprinter 2.2 646
- Ford Ranger 2.2
- Ford Ranger 2.2
- Ford Ranger 2.2
- Ford Ranger 2.2
- Bmw 3.0
- Bmw 3.0
- Bmw 3.0
- Bmw 3.0
- Vw Crafter 2.5
- Vw Crafter 2.5
- Vw Crafter 2.5
- Vw Crafter 2.5
- Vw T5 2.0 Caa
- Vw T5 2.0 Caa
- Vw T5 2.0 Caa
- Vw T5 2.0 Caa